Konu
Ringofon
15-06-2006, 03:08:27
#113
e-net
Komisyon oranlarının 1$dan düştükten sonra daha da düşeceğini duymuştum,
demekki ödeme şeklini $ dan YTL ye düşürerek bunu gerçekleştirme yoluna gittiler.