e-net adlı üyeden alıntı:
Komisyon oranlarının 1$dan düştükten sonra daha da düşeceğini duymuştum,
demekki ödeme şeklini $ dan YTL ye düşürerek bunu gerçekleştirme yoluna gittiler.

adamlar türkcell gelicek ayağına 1$dan 0.55$ a düşürdü şimdi 0.55$ dan 0.30$ a düşürmeyelim hoş gözüksün diye 0.50 YTL yapmış özetle %50 fiyat kırmışlar. ReklamZ i tebrik ediyorum diyecek bişey yok adamlar ne vole vuruyor valla helal olsun bekleyin aveada gelicek ozaman 0.15 japon yeni yapacaklar