• 11-04-2008, 15:43:06
    #73
    Üyeliği durduruldu
    sct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demiştim, Marmara'nınmış.
    Adtech kurumsal bir çalışmadır.

    Alıntı
    Türkiye'nin en büyük sponsoru Ringofon'un önderliğinde ve Ringofon Ana Bayilerinden KAT REKLAM ve SABİT REKLAM'in da ortak olarak katilimiyla kurulan ADTECH bünyesinde, mevcut Ringofon Is Ortagi hesaplariniz aktif olarak devam edecektir. Bugüne kadar KAT REKLAM ve SABİT REKLAM altinda çalışan affiliate hesapları, bugünden itibaren ADTECH'e doğrudan bağlı olarak faaliyet göstereceklerdir.
    Zaten geçmiş dönemdeki değişiklikler bu tarz bir sistemin ortaya çıkması için atılan adımlardı sonunda altyapı hazırlıkları tamamlandığında da açıldı.

    Tıklama ücretleri biraz düşük olarak başlandı, hep bu şekilde kalacağı anlamına gelmiyor. Aniden yüksek fiyatlarla da girilebilirdi ama kontrollü olarak maliyetlerimizin ne olduğunu belirlememiz için ilk etapta bu oranlarla giriş yapmamız gerekiyordu. Yeterli sayıda istatistiki verilere ulaştığımızda tıklama başına oranlar geri dönüşlere göre yavaş yavaş arttırılacaktır.
  • 11-04-2008, 18:51:03
    #74
    sct
    Üyeliği durduruldu
    Tamam, sen de varsan tam olmuş işte ne diyeyim ? Güzel güzel..

    Başarılar dilerim, başarılı olacağınıza şüphem yok.
  • 11-04-2008, 18:54:02
    #75
    sct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam, sen de varsan tam olmuş işte ne diyeyim ? Güzel güzel..
    Başarılar dilerim, başarılı olacağınıza şüphem yok.
    Banane banane, ben niye yokum :P

    Şaka bir yana ciddi bombalar patlayabilir :P tabi ne, veya ne değil bilmiyorum ama :P
  • 11-04-2008, 19:37:08
    #76
    Üyeliği durduruldu
    sct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam, sen de varsan tam olmuş işte ne diyeyim ? Güzel güzel..
    Başarılar dilerim, başarılı olacağınıza şüphem yok.
    Teşekkür ederiz ama benim yukarıdaki yazma sebebim birşey demen için değil tabiki. Ahmet'in Mehmet'in demek yanlış olur çünkü gerçek kişilerin dostları düşmanları olur bu tarafsız bakışı etkileyebilir. Kurumsal yapı bir yapı, tüzel kişi, yeni bir oluşum demektir. Yani artık Ahmet veya Mehmet'in kişisel tercihlerini ve görüşlerini bire bir yansıtmaz.

    Bu forumda marmara'nın veya benim sevenim sevmeyenim vardır. Artık bunun bir anlamı yok çünkü birçok kişinin ortak kararlarıyla hedefler belirleniyor ve bu hedefler doğrultusunda adımlar atılmaya çalışılıyor.

    Yazmaktaki amacımı anlamışsındır.
  • 11-04-2008, 22:02:55
    #77
    Üyeliği durduruldu
    atakan hayırlısı olsun basvurduk bakalım umarım uzun omurlu olur calısmalarınız saygılar
  • 11-04-2008, 23:28:38
    #78
    WhiteKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederiz ama benim yukarıdaki yazma sebebim birşey demen için değil tabiki. Ahmet'in Mehmet'in demek yanlış olur çünkü gerçek kişilerin dostları düşmanları olur bu tarafsız bakışı etkileyebilir. Kurumsal yapı bir yapı, tüzel kişi, yeni bir oluşum demektir. Yani artık Ahmet veya Mehmet'in kişisel tercihlerini ve görüşlerini bire bir yansıtmaz.

    Bu forumda marmara'nın veya benim sevenim sevmeyenim vardır. Artık bunun bir anlamı yok çünkü birçok kişinin ortak kararlarıyla hedefler belirleniyor ve bu hedefler doğrultusunda adımlar atılmaya çalışılıyor.

    Yazmaktaki amacımı anlamışsındır.
    Sizi tebrik ediyorum, umarım bol reklam alırsınız, reklamlarda çeşitlilik sağlarsınız. Bütün sayfalarıma reklamlarınızı ekliyorum.

    Naçizane 1-2 talebimde (yada sorum) olacak.

    - Reklamlar sayfa içeriğine göre gelmiyor sanırım, ileride mümkün olacak mı?
    - Banner yada flash reklam yok sanırım şu anda, olacaktır umarım.

    Teşekkür ederim, saygılarımla.
  • 12-04-2008, 00:29:25
    #79
    ilk dediğiniz olmaz çünkü zaten belli en gazla 10 tane reklam var.
  • 12-04-2008, 01:33:00
    #80
    Üyeliği durduruldu
    bulmacasozlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi tebrik ediyorum, umarım bol reklam alırsınız, reklamlarda çeşitlilik sağlarsınız. Bütün sayfalarıma reklamlarınızı ekliyorum.

    Naçizane 1-2 talebimde (yada sorum) olacak.

    - Reklamlar sayfa içeriğine göre gelmiyor sanırım, ileride mümkün olacak mı?
    - Banner yada flash reklam yok sanırım şu anda, olacaktır umarım.
    Teşekkür ederim, saygılarımla.
    Teşekkürler,

    İçerik hedefli reklamların algoritması ve maliyetleri üzerinde düşünürken birkaç yöntem ürettik. Sayfanızda yaptığınız güncellemeleri hızlı bir şekilde algılayıp ona göre reklam çıkartan bir sistemin teorik planları hazır. İçerik hedefli reklamlar bizim için çok önemli, zaten hedeflediğimiz yerlere gelmek açısından da önemli bir aşama kaydetmemizi sağlayacağını düşünüyoruz.

    HoST13'ünde dediği gibi şimdilik zaten kısıtlı reklam sayısı var. Adtech kurulalı 5 ay oldu, kuruluştan bu güne kadar geçen süreçte birçok firma ile toplantı yapıldı. Reklamveren ve yayıncılar için (0 800) ücretsiz danışma hatlarımız dahi ayarlandı. Bir aksilik olmazsa cpa ve cpc reklamlarda artış olacaktır.

    Banner ve text reklamlar konusunda şimdilik ağırlıklı olarak text reklamlar gösteriliyor. Kodlarınızı banner seçerek aldıysanız bu hafta içerisinde banner reklamlar gösterilmeye başlanacak.
  • 12-04-2008, 01:38:15
    #81
    güzel olacak. yavas yavas google adsenseye rakip olur gibime geldi. tabi daha çok ister. bir de bağlantı birimine benzer bir reklam yapılanması olacak mı?