sct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam, sen de varsan tam olmuş işte ne diyeyim ? Güzel güzel..
Başarılar dilerim, başarılı olacağınıza şüphem yok.
Teşekkür ederiz ama benim yukarıdaki yazma sebebim birşey demen için değil tabiki. Ahmet'in Mehmet'in demek yanlış olur çünkü gerçek kişilerin dostları düşmanları olur bu tarafsız bakışı etkileyebilir. Kurumsal yapı bir yapı, tüzel kişi, yeni bir oluşum demektir. Yani artık Ahmet veya Mehmet'in kişisel tercihlerini ve görüşlerini bire bir yansıtmaz.

Bu forumda marmara'nın veya benim sevenim sevmeyenim vardır. Artık bunun bir anlamı yok çünkü birçok kişinin ortak kararlarıyla hedefler belirleniyor ve bu hedefler doğrultusunda adımlar atılmaya çalışılıyor.

Yazmaktaki amacımı anlamışsındır.