• 09-04-2008, 23:01:56
    #64
    2 site ekledim bende onay bekliyorum 1 hafta oldu olacak halen onay gelmedi. en iyisi telefondan iletişime geçmek diye düşünüyorum.
  • 10-04-2008, 23:44:35
    #65
    bir sayfada en fazla kaç reklam yayınlanabiliyor?
  • 10-04-2008, 23:56:36
    #66
    walla ben şuanda 5 tane yayınlıyorum birde şu tık başına 0,02 dolar olsa daha iyi olacak.
  • 10-04-2008, 23:59:45
    #67
    sitelerim onaylanmış, şimdide farklı reklam kanpanyalarına üye oldum onların onaylanmasını bekliyorum yetkili kimse sesimizi duymuyormu acba ?
  • 11-04-2008, 00:18:56
    #68
    0.01 çok az bence . Hem bu reklamları eklersek Google'a gelen tıkları azaltır diye düşünüyorum . Vazgeçtim kullanmaktan .[ Belki en alta bi banner ]
  • 11-04-2008, 01:31:26
    #69
    bence koymaya değmez.boş alanlara koydum.0.01 çok aşırı az ya günde 1 dolar yine getirmiyor
  • 11-04-2008, 03:39:41
    #70
    Üyeliği durduruldu
    ringofon garanti arkadaş vs için text linkler olursa güzel olur
  • 11-04-2008, 04:58:58
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reklam veren için iyi fakat yayımcı için kötü bir tercih.
  • 11-04-2008, 05:41:47
    #72
    sct
    Üyeliği durduruldu
    Arz/talep meselesi. Türkiye'de Adbrite yaratmak isterseniz böyle fiyatlar ortaya çıkar.

    Sistemi incelemedim, sadece fiyat kısmını okudum forumda da, konuyu tam incelemedim.

    Alıntı
    Merakımdan soruyorum, proje kimin, kurumsal bir yapının mı, yoksa forumlarda tanınmış güvenilir birinden mi çıkmış ?
    Demiştim, Marmara'nınmış.