• 12-04-2008, 18:46:29
    #82
    aslında ringofon üyelikleri için verilen fiyatlar azaltılıp bunun yerine tıklama ücretletleri artırılabilir.
    mesela ringo üye başı 1 verse , tıklama 0.02 olsa gibi.
  • 12-04-2008, 19:15:19
    #83
    Üyeliği durduruldu
    Ben Kayıt Oldum Sitemede Onay Geldi Ama Su Anda Kullanmıyorum Adsense İle Aynı Ringo Felanda Var Güzel Sistem..
  • 12-04-2008, 20:54:16
    #84
    TarihDomainKanalCPC Gost.CPC Tık.CPC Kaz.CPA Göst.CPA Kaz.PassoMobi
    2008-04-12 xxxx.com 5535 0 0 0$ 256114 2$ 0,00 YTL


    sonuçlar çok iyi degil. neden böyle acaba. o kadar gösterime sadece 2 üye çıkmış üstelik adut sitede ***** video reklamı yayınlıyorum. içerikle reklam uyuşuyor ama kazanç yok sayılır.
  • 12-04-2008, 20:59:33
    #85
    Üyeliği durduruldu
    onayladı
  • 13-04-2008, 01:01:36
    #86
    ekledim bakalım onay gelirse yayınlamaya başlarız.umarım bol kazançlı ve kalıcı bır sistem olur.başarılar yöneticilerine.
  • 13-04-2008, 01:04:20
    #87
    Üyeliği durduruldu
    o kadar tık almış hala 2 dolar.4 site hemde.bu nasıl iş anlamadım.tıklarımı saymıyor anlamadım gitti
  • 13-04-2008, 01:05:31
    #88
    Üyeliği durduruldu
    kulanıyorum 2 blogdan bir kaç gündür çok az veriyor tık başı 0.01
  • 13-04-2008, 01:15:37
    #89
    Üyeliği durduruldu
    kullanmaya değmez zaten boş alanım vardı ondan koydum reklamstore varken şahsen kullanılmaz bu sistem
  • 13-04-2008, 03:08:08
    #90
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TarihDomainKanalCPC Gost.CPC Tık.CPC Kaz.CPA Göst.CPA Kaz.PassoMobi
    2008-04-12 xxxx.com 5535 0 0 0$ 256114 2$ 0,00 YTL
    sonuçlar çok iyi degil. neden böyle acaba. o kadar gösterime sadece 2 üye çıkmış üstelik adut sitede ***** video reklamı yayınlıyorum. içerikle reklam uyuşuyor ama kazanç yok sayılır.
    ***** video ne yazıkki performans açısından kötü, kullandığımı için söylüyorum
    farklı bir ürüne yönelsen ?