Konu
Adtech
12-04-2008, 18:46:29
#82
RDY
aslında ringofon üyelikleri için verilen fiyatlar azaltılıp bunun yerine tıklama ücretletleri artırılabilir.
mesela ringo üye başı 1 verse , tıklama 0.02 olsa gibi.