• 13-04-2008, 03:55:47
    #91
    peki bu ücret tık başı ne kadar olacak.
  • 13-04-2008, 06:27:17
    #92
    Üyeliği durduruldu
    Yetkili arkasaşlara..
    Yeni sistemden kodlari alip siteye ekledikten sonra %85 oraninda düştü gelir (Ringofon ve Garanti arkadas)

    Bannerlara tikladiktan sonra acilan Ringofon ve Garanti arkadas sayfalarinda, tel noyu girip "DEVAM ET" butonuna tıklandıgında, ya "bu servisten faydalanamazsiniz, daha fazla bilgi için musteri hizmetlerini arayınız" diyor. Ya da "Şifre cep telefonunuza gitmedi Lütfen tekrar deneyiniz" diyor.. nedir bunun sebebi?

    Yeni kodlari koymakta hata mi ettik? eski kodlarla nasil değişecegiz? ringofonun sayfasindan otomatiikman adtech sitesine login oluyoruz.. ???
  • 13-04-2008, 11:21:16
    #93
    İlk dediğiniz bilmiyorum. ama 2. dediğiniz öyle bir telefon numarası olmadığı için olabilir.
  • 13-04-2008, 11:31:26
    #94
    Site ekledik ama kaç günde onaylanıyor acaba?
  • 13-04-2008, 12:35:21
    #95
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** video ne yazıkki performans açısından kötü, kullandığımı için söylüyorum
    farklı bir ürüne yönelsen ?

    farklı bir ürünede yönelsem şuanki yarumlara bakarsak sistemde sorun var galiba. biraz daha bekleyelim kullanmak için önerin için tşkler.
  • 13-04-2008, 18:21:48
    #96
    ben sistemde hiçbir hata görmedim . yanlız erken ödeme talibi resmini tıkladığın zaman ödeme alsanda almasanda 3 gün sonraya atıyor birdaha ki talebini.
  • 13-04-2008, 21:59:44
    #97
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu ücret tık başı ne kadar olacak.
    bende bekliyorum cevabı.
  • 13-04-2008, 22:17:42
    #98
    walla 3 gündür siteme ekli kazandığım miktar 1 $ ulaşmadı halen tık oranı çok düşük. 0.01 : (
  • 13-04-2008, 23:04:18
    #99
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farklı bir ürünede yönelsem şuanki yarumlara bakarsak sistemde sorun var galiba. biraz daha bekleyelim kullanmak için önerin için tşkler.
    üyelik başı satışlarda herhangi bir sorun yok, fakat ****** olayı biraz garip ben şahsen ****** satan pek görmedim :=)

    Yukarıda yetkili arkadaşımızın belirttiği gibi bir takım veriler alınana kadar 0.01 den veriliyor tık ücretleri,
    geri dönüşüm raporlarının çıkartılmasına müteakip tık ücretleri yükseltilecek deniliyor. Bu rapor oluşturulana kadar sabır temenni ederiz.