gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farklı bir ürünede yönelsem şuanki yarumlara bakarsak sistemde sorun var galiba. biraz daha bekleyelim kullanmak için önerin için tşkler.
üyelik başı satışlarda herhangi bir sorun yok, fakat ****** olayı biraz garip ben şahsen ****** satan pek görmedim :=)

Yukarıda yetkili arkadaşımızın belirttiği gibi bir takım veriler alınana kadar 0.01 den veriliyor tık ücretleri,
geri dönüşüm raporlarının çıkartılmasına müteakip tık ücretleri yükseltilecek deniliyor. Bu rapor oluşturulana kadar sabır temenni ederiz.