Konu
Adtech
11-04-2008, 00:18:56
#68
Sabotage
0.01 çok az bence . Hem bu reklamları eklersek Google'a gelen tıkları azaltır diye düşünüyorum . Vazgeçtim kullanmaktan .[ Belki en alta bi banner
]