sct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam, sen de varsan tam olmuş işte ne diyeyim ? Güzel güzel..
Başarılar dilerim, başarılı olacağınıza şüphem yok.
Banane banane, ben niye yokum :P

Şaka bir yana ciddi bombalar patlayabilir :P tabi ne, veya ne değil bilmiyorum ama :P