Konu
Adtech
11-04-2008, 18:54:02
#75
Haymac
sct adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamam, sen de varsan tam olmuş işte ne diyeyim ?
Güzel güzel..
Başarılar dilerim, başarılı olacağınıza şüphem yok.
Banane banane, ben niye yokum :P
Şaka bir yana ciddi bombalar patlayabilir :P tabi ne, veya ne değil bilmiyorum ama :P