Arkadaşlar selam
FollowerMonkey'den hizmet almaktaydım. Konusunu bulamadım. Silinmiş sanırım. Bilgisi olan var mı?
FollowerMonkey Konusu Neden Kaldırıldı?
21
●3.598
- 14-03-2018, 15:32:00İyiler hocam, haklarını yemeyelim işimize yarıyorlar. Sorunları düzeltip tekrardan yeni konu açacaklarına inanıyorum.ustatca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2018, 15:33:21Hocam iyi olabilirler ona lafım yok. Adamların kimliği belli değil. İletişim kuramıyorsun. Nedir, ne değildir ortada hiçbirşey yok. Sorun olduğu zaman kiminle görüşeceksin. Muhatap yok ki !KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2018, 18:11:09KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleComWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleustatca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemaras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHerkes yazilim satar ama herkes bir instampro olmazustatca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
Program degil hizmet veriyorum... - 14-03-2018, 21:37:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam ben onların da satış konusunu bulamadım.Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)