• 14-03-2018, 14:01:07
    #1
    Arkadaşlar selam
    FollowerMonkey'den hizmet almaktaydım. Konusunu bulamadım. Silinmiş sanırım. Bilgisi olan var mı?
  • 14-03-2018, 14:54:21
    #2
    sistem kapanmış
  • 14-03-2018, 15:28:19
    #3
    Kullanmak istedim bir ara adamlara ulaşabilmek için müneccim olmak lazım. Telefon vermiyorlar, adres yok. Skype var sadece. Abidik gubidik birşeydi. İyi olmuş.
  • 14-03-2018, 15:29:54
    #4
    Bende bunu araştırıyordum
  • 14-03-2018, 15:32:00
    #5
    ustatca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmak istedim bir ara adamlara ulaşabilmek için müneccim olmak lazım. Telefon vermiyorlar, adres yok. Skype var sadece. Abidik gubidik birşeydi. İyi olmuş.
    İyiler hocam, haklarını yemeyelim işimize yarıyorlar. Sorunları düzeltip tekrardan yeni konu açacaklarına inanıyorum.
  • 14-03-2018, 15:33:21
    #6
    KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyiler hocam, haklarını yemeyelim işimize yarıyorlar. Sorunları düzeltip tekrardan yeni konu açacaklarına inanıyorum.
    Hocam iyi olabilirler ona lafım yok. Adamların kimliği belli değil. İletişim kuramıyorsun. Nedir, ne değildir ortada hiçbirşey yok. Sorun olduğu zaman kiminle görüşeceksin. Muhatap yok ki !
  • 14-03-2018, 18:11:09
    #7
    KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selam
    FollowerMonkey'den hizmet almaktaydım. Konusunu bulamadım. Silinmiş sanırım. Bilgisi olan var mı?
    ComWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem kapanmış
    ustatca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmak istedim bir ara adamlara ulaşabilmek için müneccim olmak lazım. Telefon vermiyorlar, adres yok. Skype var sadece. Abidik gubidik birşeydi. İyi olmuş.
    maras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bunu araştırıyordum
    KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyiler hocam, haklarını yemeyelim işimize yarıyorlar. Sorunları düzeltip tekrardan yeni konu açacaklarına inanıyorum.
    ustatca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iyi olabilirler ona lafım yok. Adamların kimliği belli değil. İletişim kuramıyorsun. Nedir, ne değildir ortada hiçbirşey yok. Sorun olduğu zaman kiminle görüşeceksin. Muhatap yok ki !
    Herkes yazilim satar ama herkes bir instampro olmaz )
    Program degil hizmet veriyorum...
  • 14-03-2018, 18:16:30
    #8
    Instafly tartışmasız en iyi program şuanki aylık 100 tl deneyebilirsiniz.
  • 14-03-2018, 21:37:01
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Instafly tartışmasız en iyi program şuanki aylık 100 tl deneyebilirsiniz.
    Hocam ben onların da satış konusunu bulamadım.