KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar selam
FollowerMonkey'den hizmet almaktaydım. Konusunu bulamadım. Silinmiş sanırım. Bilgisi olan var mı?
ComWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistem kapanmış
ustatca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanmak istedim bir ara adamlara ulaşabilmek için müneccim olmak lazım. Telefon vermiyorlar, adres yok. Skype var sadece. Abidik gubidik birşeydi. İyi olmuş.
maras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bunu araştırıyordum
KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyiler hocam, haklarını yemeyelim işimize yarıyorlar. Sorunları düzeltip tekrardan yeni konu açacaklarına inanıyorum.
ustatca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iyi olabilirler ona lafım yok. Adamların kimliği belli değil. İletişim kuramıyorsun. Nedir, ne değildir ortada hiçbirşey yok. Sorun olduğu zaman kiminle görüşeceksin. Muhatap yok ki !
Herkes yazilim satar ama herkes bir instampro olmaz )
Program degil hizmet veriyorum...