Arkadaşlar selam
FollowerMonkey'den hizmet almaktaydım. Konusunu bulamadım. Silinmiş sanırım. Bilgisi olan var mı?
Kullanmak istedim bir ara adamlara ulaşabilmek için müneccim olmak lazım. Telefon vermiyorlar, adres yok. Skype var sadece. Abidik gubidik birşeydi. İyi olmuş.
Bende bunu araştırıyordum
İyiler hocam, haklarını yemeyelim işimize yarıyorlar. Sorunları düzeltip tekrardan yeni konu açacaklarına inanıyorum.
Hocam iyi olabilirler ona lafım yok. Adamların kimliği belli değil. İletişim kuramıyorsun. Nedir, ne değildir ortada hiçbirşey yok. Sorun olduğu zaman kiminle görüşeceksin. Muhatap yok ki !
Herkes yazilim satar ama herkes bir instampro olmaz

)
Program degil hizmet veriyorum...