Konu
FollowerMonkey Konusu Neden Kaldırıldı?
14-03-2018, 15:28:19
#3
ustatca
Kullanmak istedim bir ara adamlara ulaşabilmek için müneccim olmak lazım. Telefon vermiyorlar, adres yok. Skype var sadece. Abidik gubidik birşeydi. İyi olmuş.