Kullanmak istedim bir ara adamlara ulaşabilmek için müneccim olmak lazım. Telefon vermiyorlar, adres yok. Skype var sadece. Abidik gubidik birşeydi. İyi olmuş.
İyiler hocam, haklarını yemeyelim işimize yarıyorlar. Sorunları düzeltip tekrardan yeni konu açacaklarına inanıyorum.