• 14-03-2018, 21:40:38
    #10
    By_Ossy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben onların da satış konusunu bulamadım.
    Bende bulamadım fakat programın sahibi @tolgasen; özel mesaj atabilirsiniz.
  • 14-03-2018, 23:17:57
    #11
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Çalarak, kopyalarak, sağdan soldan bularak yazılımcı, dünyanın en gelişmiş yazılımı yazılarak dünyanın en gelişmiş yazılımı olmaz önce bunu belirteyim. Bu hırsızlara itibar etmeyin. İMZAMI dahi çalıp program yazıyorum diyen hırsızlar var bu forumda. Yakında göstereceğim ama.. Zaten bilen biliyor bunları..
  • 14-03-2018, 23:33:26
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    By_Ossy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben onların da satış konusunu bulamadım.
    www.socifly.com buradan temin edebilirsin instafly verdiği parayi hakeden ve şüphesiz en kaliteli yazılımdır kesinlikle pisman olmaz bagimlisi olursun
  • 14-03-2018, 23:42:04
    #13
    Bazilari basarimizdan etkilenmis olsa gerek ki, her konuya baltalayici mesjlar yaziyor
    Sagdan soldan degil 9 aylik emek sonucu once kisisel olarak kullanmaya baslayip daha sonra satisina karar verdigim bir yazilim.
    Ve bazilari burada atip tutarken , hizmet alamiyorum destekleri kotuydu diye dert yanarken bizimle tanisip 6 ve daha uzun aylara uzatanlar var anlik olarsk sabahin 7 sine kadar hizmet veriyorum? Varmi otesi ?
    O bazilari ilk mesjlarinda api calinti dedi o dedi bu dedi, ne dediyse amacina ulasamadi sanirim.
    2 ay 3 ay odeme almadigim insanlar var, hersey para olsaydi lisans suresi gecen insanlarin lisansini durdururdum demo isteyen cogu arkadasa demo verdim kullanici yorumlari benim istegimle degil sahislarin kendi yorumlaridir. Rastgele istediginiz kisiye yazin sorun arkadasim. Saat kaclarda yazdilar ve kac dk da destdk aldilar onemli olan pazarlsmak degil arkasinda durmak.
    Neyse..
    Hepinize iyi forumlar diliyorum
  • 15-03-2018, 00:00:46
    #14
    Şu zamana kadar kullandığım programlar için en iyisi instampro . Hizmet olarak kalite olarak çok üst sekmelerde. En ufak sorunda saat kaç olursa olsun teknik destek alıyorum. Bu bile üstünlüğünü gösteriyor bence. En önemlisi ödeme konusunda çok çok yardımcı oluyor.
  • 15-03-2018, 01:14:55
    #15
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazilari basarimizdan etkilenmis olsa gerek ki, her konuya baltalayici mesjlar yaziyor
    Sagdan soldan degil 9 aylik emek sonucu once kisisel olarak kullanmaya baslayip daha sonra satisina karar verdigim bir yazilim.
    Ve bazilari burada atip tutarken , hizmet alamiyorum destekleri kotuydu diye dert yanarken bizimle tanisip 6 ve daha uzun aylara uzatanlar var anlik olarsk sabahin 7 sine kadar hizmet veriyorum? Varmi otesi ?
    O bazilari ilk mesjlarinda api calinti dedi o dedi bu dedi, ne dediyse amacina ulasamadi sanirim.
    2 ay 3 ay odeme almadigim insanlar var, hersey para olsaydi lisans suresi gecen insanlarin lisansini durdururdum demo isteyen cogu arkadasa demo verdim kullanici yorumlari benim istegimle degil sahislarin kendi yorumlaridir. Rastgele istediginiz kisiye yazin sorun arkadasim. Saat kaclarda yazdilar ve kac dk da destdk aldilar onemli olan pazarlsmak degil arkasinda durmak.
    Neyse..
    Hepinize iyi forumlar diliyorum
    Başarılarının devamıni dilerim üstad
  • 15-03-2018, 01:26:05
    #16
    Gerçekten bunu yazma gereği duydum @SLASH ' ın derdi para kazanmak olsa bana ilk 2 ay ücretsiz vermezdi . Ücretsiz derken param yoktu detayları aramız da kendisi sağolsun güvendi verdi bende karşılığını geç de olsa ödedim istemediği halde ayrıca bu saatte bana kimse bunu yazdıramaz iken ona yapılan bu iftira veya söz dağarcığım da henüz olmayan kelimeleri ona karşı kullanılması beni üzdüğü için yazdım

    Bazen herşey para değil dostluktur
    Siz program satın almıyorsunuz , belki fazla ama bir kaç kişilik ailenin içine giriyorsunuz (whatsapp) için konuştum
    Gece de sabah da soru sorulsa cevap geliyor ben bazen sırf denemek için gece 3,5 civarı mesaj atarım uyuyor mu diye daha yakalayamadım

    Allah yolunu / izini daim olarak açık eylesin...
    Sağolasın
  • 15-03-2018, 02:05:31
    #17
    KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selam
    FollowerMonkey'den hizmet almaktaydım. Konusunu bulamadım. Silinmiş sanırım. Bilgisi olan var mı?
    Hocam masaüstü yazlim düşünüyorsaniz
    www.socifly.com Instafly tavsiye ederim

    Tam 25 hesabimda kullanmaktayim sorun yaşamadan butun hesaplarimda kullanmaktayim
  • 15-03-2018, 02:08:01
    #18
    İnstafly ile diğer yazılımlar ı kıyasla mayın isterseniz