Gerçekten bunu yazma gereği duydum @SLASH ' ın derdi para kazanmak olsa bana ilk 2 ay ücretsiz vermezdi . Ücretsiz derken param yoktu detayları aramız da kendisi sağolsun güvendi verdi bende karşılığını geç de olsa ödedim istemediği halde ayrıca bu saatte bana kimse bunu yazdıramaz iken ona yapılan bu iftira veya söz dağarcığım da henüz olmayan kelimeleri ona karşı kullanılması beni üzdüğü için yazdım

Bazen herşey para değil dostluktur
Siz program satın almıyorsunuz , belki fazla ama bir kaç kişilik ailenin içine giriyorsunuz (whatsapp) için konuştum
Gece de sabah da soru sorulsa cevap geliyor ben bazen sırf denemek için gece 3,5 civarı mesaj atarım uyuyor mu diye daha yakalayamadım

Allah yolunu / izini daim olarak açık eylesin...
Sağolasın