Bazilari basarimizdan etkilenmis olsa gerek ki, her konuya baltalayici mesjlar yaziyor

Sagdan soldan degil 9 aylik emek sonucu once kisisel olarak kullanmaya baslayip daha sonra satisina karar verdigim bir yazilim.
Ve bazilari burada atip tutarken , hizmet alamiyorum destekleri kotuydu diye dert yanarken bizimle tanisip 6 ve daha uzun aylara uzatanlar var

anlik olarsk sabahin 7 sine kadar hizmet veriyorum? Varmi otesi ?
O bazilari ilk mesjlarinda api calinti dedi o dedi bu dedi, ne dediyse amacina ulasamadi sanirim.
2 ay 3 ay odeme almadigim insanlar var, hersey para olsaydi lisans suresi gecen insanlarin lisansini durdururdum

demo isteyen cogu arkadasa demo verdim kullanici yorumlari benim istegimle degil sahislarin kendi yorumlaridir. Rastgele istediginiz kisiye yazin sorun arkadasim. Saat kaclarda yazdilar ve kac dk da destdk aldilar

onemli olan pazarlsmak degil arkasinda durmak.

Neyse..
Hepinize iyi forumlar diliyorum