KaFa1500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyiler hocam, haklarını yemeyelim işimize yarıyorlar. Sorunları düzeltip tekrardan yeni konu açacaklarına inanıyorum.
Hocam iyi olabilirler ona lafım yok. Adamların kimliği belli değil. İletişim kuramıyorsun. Nedir, ne değildir ortada hiçbirşey yok. Sorun olduğu zaman kiminle görüşeceksin. Muhatap yok ki !