RasimweP bakın ve kopun :)
165
●6.894
- 24-05-2010, 14:45:56Arkadaşlar Rasim Bey İle Röportaj Yapıp Sitemde Yayınlamak İstiyorum Kendisine Telefon İle Ulaştığımda R10'dan Çok Sayıda Site Yaptırma Talebi Geldiğini Ve Şuan İlgilenemeyeceğini Belirtti.Nolur Bana Bir Torpil Ayarlayın Röportaj Yapmam Lazım

Arkadaşlar Bu Arada Rasim Bey "RasimSoft" Adında Bir Şirket Açarak Kurumsallaşma Yolunda Emin Adımlarla İlerliyor.Kendisinin Yeni Projesi Olan "Online Format Ve Oyun Atma İşlemleri Procesi" ile Çok Yakında Biz Webmasterlar Ve Adayları İçin İyi Bir Örnek Olacağını Düşünüyorum. - 24-05-2010, 19:23:422008'de rastgele bu siteye rastladım ve buraya ekliyim dedim askere gittim geldim konu halla güncel.ve halal devam ediyo Google de bi arama yaptım http://www.google.com.tr/#hl=tr&sour...d53269dfa6fa18
Adam benim sayemde meşhur olmuş ya
günlük sitesine giren sayısı benim siteme giren sayısından daha fazla utanıyorum kendimden artık yaşayamam ben bu acıyla
Banner süper zuha

