• 08-04-2009, 04:21:16
    #91
    r10 un sahibi aslında bu rasim hiç dikat etmemişsiniz aslında ilk başta rasim10.com alacakmıştı sonra r10 alayım demiş allahım buyuk şirketler 25 yarıldım yawww ama 50 gb trafık yıllık cok ıyı o fıyata hostmu alsamkı ondan ben
  • 08-04-2009, 04:40:59
    #92
    ahah ha ha manyak olmuş site
  • 08-04-2009, 04:54:26
    #93
    Çakma Bill Gates. Ama çocuktaki özgüvene bakın, harbiden helal
  • 08-04-2009, 04:55:33
    #94
    Kırmayın hevesini çocuğun
  • 30-11-2009, 21:52:51
    #95
    Üyeliği durduruldu
    hehehehe
  • 02-12-2009, 20:46:47
    #96
    Üyeliği durduruldu
    :d:d:d:d
  • 02-12-2009, 22:56:43
    #97
    Üyeliği durduruldu
    Gerçek olamaz !
  • 02-12-2009, 22:59:52
    #98
    Üyeliği durduruldu


    kop
  • 02-12-2009, 23:03:24
    #99
    Ey gidi rasim..
    Gecen sene makineme format atmış, mortal kombat 2 kurmus ve hic para almamıştı

    Kocaman adam olmuş.Siz öyle ufacık tefecik durduguna bakmayın. Yakında buyuk projeleri ile sizlerle olacak. WEP alanında çığır acıcagına inanıyorum.