Konu
RasimweP bakın ve kopun :)
02-12-2009, 23:03:24
#99
Erturk
Ey gidi rasim..
Gecen sene makineme format atmış, mortal kombat 2 kurmus ve hic para almamıştı
Kocaman adam olmuş.Siz öyle ufacık tefecik durduguna bakmayın. Yakında buyuk projeleri ile sizlerle olacak. WEP alanında çığır acıcagına inanıyorum.