Ey gidi rasim..
Gecen sene makineme format atmış, mortal kombat 2 kurmus ve hic para almamıştı

Kocaman adam olmuş.Siz öyle ufacık tefecik durduguna bakmayın. Yakında buyuk projeleri ile sizlerle olacak. WEP alanında çığır acıcagına inanıyorum.