• 03-12-2009, 22:19:31
    tuncay41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk internetinin bu günlere gelmesinde kendisinin çok emeği var teşekürler rasim
    r10'nu da takip ediyordur o (=
  • 03-12-2009, 22:50:21
    MertoziS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek olamaz !
    Geçek Diyen Oldumu da Üstad...
  • 23-12-2009, 18:29:31

    RasiM
    Connecting people
  • 24-12-2009, 00:08:50
    rasim wep dizayn
  • 24-12-2009, 00:23:42
    rahat bırakın çocuğu biyerden başlamış işte,
  • 24-12-2009, 00:25:40
    Yazık valla.İlk deneyimleri heves var ama abartmış bayağı olayı.Saçmalamış...
    Ama eminim bu hevesle ilerde çok ciddi şeyler yapacaktır
  • 24-12-2009, 00:43:11
    Üyeliği durduruldu
    Rasim sen Allah'ın bir lütfusun
  • 24-12-2009, 00:46:55
    Üyeliği durduruldu
    Rasim Wep Hayran Grubu mu Olustursak Acaba :d R10 da bu Kadar İlgi gordu ıse Tum Dunya Tanımalı Hatta tUM World Webmaster Alemi Rasim i TaNImaLı Helal Sana Rasim Yuru Bea Kım Tutar seni
  • 24-12-2009, 13:17:21
    title süpermiş