• 27-05-2010, 19:23:55
    kendisini bugün arayıp baya makara yaptım. dedim benim adım ahmet. kendime wep sitesi yaptırmak istiyorum. ama ahmet.com/com.tr ikisinide istiyorum dedim şimdi bak öyle olmuyo o işler diyo
  • 01-06-2010, 12:47:03
    Üyeliği durduruldu
    puhahha
    format +oyun 20tl tebrikler rasim..
  • 09-06-2010, 18:39:15
    Forumda böyle coder yok!!
  • 09-06-2010, 21:22:00
    Üyeliği durduruldu
    Ekşi sözlükte bir yorum ile karşılaştım ve koptum

    Alıntı
    Rasim bey'in 23 nisan'da bir günlüğüne oturduğu başbakanlık koltuğunda çektirdiği fotoğrafla aklımızı çeldiği web sitesi.
  • 09-06-2010, 21:42:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google reklamı bile var
  • 26-06-2010, 18:56:00

  • 28-06-2010, 20:26:51
    İşte tasarladığı örnek bir site:
    http://www.otomatikarmut.com
  • 28-06-2010, 20:32:05
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zohoahao gülmiyim dedim tutamaadım ama
    gelecekte büyük adam olursa sağlam projelere imza atarsa rezil oluruz bak. güldükten sonra konu silinsin
  • 28-06-2010, 20:35:06
    detaylı inceledim çocuk harika. bütün kariyer planlarımı çöpe atıyorum şuan