• 06-05-2010, 22:28:14
    adam manyak
  • 07-05-2010, 01:26:53
    Aradım meşkule attı önemli bi iş toplantısındaydı galiba
  • 07-05-2010, 02:32:03
    ama hakkını yememek lazım.o ne duruş öyle,o ne bakış,o ne endam
    bill gates haltetmiş yanında
    bak r10 webmasterleri bile sana format attırmak için kuyruk oldu burda,izdiham var
    yürü be rasim kim tutar seni(yalnız en dış kulvara çıkman lazım rasim.içten bariyelere çarparsın.bi tarafın acır)
  • 13-05-2010, 21:19:15
    O değilde adamın alexa'sı 13k da be...
  • 13-05-2010, 23:00:17
    Üyeliği durduruldu
    cesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde adamın alexa'sı 13k da be...
    Someenin alexası o
  • 14-05-2010, 20:07:15
    Rasim Yürü be kim tutar seni
  • 16-05-2010, 01:30:15
    " weplerim "
  • 16-05-2010, 10:01:33
    Üyeliği durduruldu
    memleketin teknolojik olarak ne kadar gelismis oldugunun resmi bir kaniti..
  • 21-05-2010, 19:28:02
    Yavrum Rasiim