RasimweP bakın ve kopun :)
165
●6.894
- 07-05-2010, 02:32:03ama hakkını yememek lazım.o ne duruş öyle,o ne bakış,o ne endam
bill gates haltetmiş yanında
bak r10 webmasterleri bile sana format attırmak için kuyruk oldu burda,izdiham var
yürü be rasim kim tutar seni(yalnız en dış kulvara çıkman lazım rasim.içten bariyelere çarparsın.bi tarafın acır)
- 13-05-2010, 23:00:17Üyeliği durdurulduSomeenin alexası ocesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle