• 17-01-2010, 23:46:41
    o yaşta bunu yapabilmek bile kabiliyetli belkide rasim şuan büyümüş önemli bir konumu vardır ne dersiniz ?
  • 17-01-2010, 23:47:53
    Tasarım müthiş. Kurumsallık söz konusu. Tebrik ediyorum Rasim Wep.
  • 18-01-2010, 02:51:37
    Üyeliği durduruldu
    Adam aşmış

    Webmaster ustamız ßundan böyle
  • 18-01-2010, 23:46:06
    Üyeliği durduruldu
    Mesaj attım şu an içeriği şöyle:
    Alıntı
    Kardas benim pisim bozuldu galiba ekran karti yandi cunku oyuna girerken diririm diye bi hata veriyo. Bana yardim et mesajlarini bekliyorum wep uzmani rasim abi. Cok unlusun zaten senden hic bu kadarini bekliyordum. Bekliyordum aslinda.
    Cevabını bekliyorum, heyecanla!
  • 18-01-2010, 23:47:25
    Üyeliği durduruldu
    SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj attım şu an içeriği şöyle:

    Cevabını bekliyorum, heyecanla!
    İsyanlardayım! Wep uzmanı Rasim abinin telefonuna mesaj gönderilemedi hay Allah
  • 18-04-2010, 15:46:01
    bu konuyu askere gitmeden önce 2008 de açmıştım 3 sene geçmiş aradan

    sitede bi kısım
    Alıntı
    FAALIYETLERIMIZ

    # Wep sitesi yapımı.
    # Mevcut wep sitesini güncellemek.
    yani 3 senedir daha kendi sitesini güncellemio
  • 18-04-2010, 18:18:48
    t0t0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuyu askere gitmeden önce 2008 de açmıştım 3 sene geçmiş aradan

    sitede bi kısım


    yani 3 senedir daha kendi sitesini güncellemio

    matematiğine hayran kaldım

    konu açılış tarihi : 29-10-2008
    29-10-2009 - 1. sene
    bugün : 18-04-2010 - 1 sene 6 ay

    3 sene nasıl oldu yaw
  • 18-04-2010, 20:38:36
    t0t0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuyu askere gitmeden önce 2008 de açmıştım 3 sene geçmiş aradan

    sitede bi kısım


    yani 3 senedir daha kendi sitesini güncellemio
    Matematik derslerinde kızlara etek altı bakcana az hocaya baksaydın üstün zekalı olurdun


    ++rep matematik 100-100= aldın not
  • 19-04-2010, 02:11:25
    ooo ay bazında demedim şimdi 2 sene bilmem kaç ay diye uzun uzun yazmiyim dedim iyike hea matematik hocam diyodu zaten sen adam olmazsın diye