r10 un sahibi aslında bu rasim hiç dikat etmemişsiniz aslında ilk başta rasim10.com alacakmıştı sonra r10 alayım demiş allahım buyuk şirketler 25 yarıldım yawww ama 50 gb trafık yıllık cok ıyı o fıyata hostmu alsamkı ondan ben