Arkadaşlar Rasim Bey İle Röportaj Yapıp Sitemde Yayınlamak İstiyorum Kendisine Telefon İle Ulaştığımda R10'dan Çok Sayıda Site Yaptırma Talebi Geldiğini Ve Şuan İlgilenemeyeceğini Belirtti.Nolur Bana Bir Torpil Ayarlayın Röportaj Yapmam Lazım

Arkadaşlar Bu Arada Rasim Bey "RasimSoft" Adında Bir Şirket Açarak Kurumsallaşma Yolunda Emin Adımlarla İlerliyor.Kendisinin Yeni Projesi Olan "Online Format Ve Oyun Atma İşlemleri Procesi" ile Çok Yakında Biz Webmasterlar Ve Adayları İçin İyi Bir Örnek Olacağını Düşünüyorum.