deSefa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Toyota vs Chery ?
58
●2.070
- 24-12-2024, 00:09:32Sebeplerinide açıklarsanız seviniriz mesela ben chery kullanıcısıyım bu kanıya nasıl vardınız? Sanayiler cherymi kaynıyor? Türkiyenin en büyük chery grubuna üyeyimde bize böyle bir duyum gelmedinekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2024, 00:11:27Hangi modeli kullanıyorsunuz hocam? Önerir misiniz uzun vadeli sorun yaşatır mı ya da yaşattı mı size ?ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2024, 00:11:46şubatta sıfır aldım omoda5 en full paket şu an araç piyasasında kıpırdama olmamasına rağmen üzerine 100.000₺ ekledi. Araçtan memnunum sadece yazılımsal bir kaç problem var düzeltilmesi gereken ek olarakta çok yakıyor be ama beni uzunda yakalayan olmadı 180 beygirin tadını çıkarıyorumahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2024, 00:14:12Tiggo pro 8 mi yoksa omoda5 mi önerirsiniz? Çok yakıyordan kastınız ne kadar hocam örneğin 100km belirtilen gibi 10lt mi yoksa aşıyor mu?ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2024, 00:15:26Omoda5 de fabrikasyon çıkışlı şuana kadar tek bir hata ile karşılaştık hatta grupta bir kişi chery türkiye ile davalık dava sürüyor. Sağ yolcu koltuğu öne alındığında kol dayama ile mesafesi 2 parmak girecek kadar açılıyor geriye alındığında bu mesafe sıfıra iniyor ve kol dayamaya baskı yapıyor buda sese sebebiyet veriyor yolda giderken deri gıcırdaması sesi yapıyor. Bu problem benim araçtada var ben araya fiş sıkıştırdım sesi kestim. Chery global koltuğun değiştirilmesi yönünde onay vermesine rağmen chery türkiye buna uymuyor ve koltuğu değiştirmiyor o yüzden dava açıldıahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2024, 00:15:36Selamlar hocam, omoda5 'de çok gidip geldim. Çok yakıyor dediğiniz litre nedir mesela, 100KM'de kaç litre yakmaktadır? Yol bilgisayar verisi hariç, kendiniz hesapladınız mı hiç?ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2024, 00:16:21Kesinlikle tiggo8 omodayı düşünmeyin bile kıyaslanamazahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tiggo baba duruyor. Hocam ben günde git-gel 4 km yapıyorum kısa mesafe olduğundan çok yakıyor ortalamam şuan 10.4 lt ama grupta 7-8 lt yakanlar var
