• 23-12-2024, 23:55:43
    #10
    deSefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikisinede bindim 2. El pahali parca yedek servis vs. Dusunmezsen kesinlikle ve kesonlille tiggo8 adamlar asmis. Bindigimde bile havan oetamin defisiypr o paraya daha iyisi yok ama piyasa arabasi olsun servis agi uedek parca ucuz olsun 2. Elinde zarar etmeyeyim dersen toyota. Bi arkadas demis ayni ayar araba degil mukayese icin cok dogru.
    2. El alıp satışında zarar eder miyim hocam? Parçalar pahalı olması dert değil ama sorunları yaşama sıklıgı önemli sağlamlık açısından nasıl sizce?
  • 24-12-2024, 00:01:37
    #11
    Toyota C-HR 1.8 Sport Hybrid kullanıyorum bir buçuk yıl oldu alalı. 35.000 km kullanmışım Gerçekten çok memnunum. Hamburg-İstanbul arası uzun yol da sürdüm konforluydu. Şehir içi de çok az yakıyor.



  • 24-12-2024, 00:09:32
    #12
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanayiden çıkmak istemiyorum, param çok gitsin önemli değil, sorununu, sıkıntısını çekerim, sanayi 2. Evim olur problem yok ama arabam da iyi gözüksün derseniz Chery.

    Ben sanayinin yolunu bile bilmek istemiyorum, hem konforum olsun, hem sağlamlık olsun derseniz Toyota
    Sebeplerinide açıklarsanız seviniriz mesela ben chery kullanıcısıyım bu kanıya nasıl vardınız? Sanayiler cherymi kaynıyor? Türkiyenin en büyük chery grubuna üyeyimde bize böyle bir duyum gelmedi
  • 24-12-2024, 00:11:27
    #13
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebeplerinide açıklarsanız seviniriz mesela ben chery kullanıcısıyım bu kanıya nasıl vardınız? Sanayiler cherymi kaynıyor? Türkiyenin en büyük chery grubuna üyeyimde bize böyle bir duyum gelmedi
    Hangi modeli kullanıyorsunuz hocam? Önerir misiniz uzun vadeli sorun yaşatır mı ya da yaşattı mı size ?
  • 24-12-2024, 00:11:46
    #14
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. El alıp satışında zarar eder miyim hocam? Parçalar pahalı olması dert değil ama sorunları yaşama sıklıgı önemli sağlamlık açısından nasıl sizce?
    şubatta sıfır aldım omoda5 en full paket şu an araç piyasasında kıpırdama olmamasına rağmen üzerine 100.000₺ ekledi. Araçtan memnunum sadece yazılımsal bir kaç problem var düzeltilmesi gereken ek olarakta çok yakıyor be ama beni uzunda yakalayan olmadı 180 beygirin tadını çıkarıyorum
  • 24-12-2024, 00:14:12
    #15
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şubatta sıfır aldım omoda5 en full paket şu an araç piyasasında kıpırdama olmamasına rağmen üzerine 100.000₺ ekledi. Araçtan memnunum sadece yazılımsal bir kaç problem var düzeltilmesi gereken ek olarakta çok yakıyor be ama beni uzunda yakalayan olmadı 180 beygirin tadını çıkarıyorum
    Tiggo pro 8 mi yoksa omoda5 mi önerirsiniz? Çok yakıyordan kastınız ne kadar hocam örneğin 100km belirtilen gibi 10lt mi yoksa aşıyor mu?
  • 24-12-2024, 00:15:26
    #16
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi modeli kullanıyorsunuz hocam? Önerir misiniz uzun vadeli sorun yaşatır mı ya da yaşattı mı size ?
    Omoda5 de fabrikasyon çıkışlı şuana kadar tek bir hata ile karşılaştık hatta grupta bir kişi chery türkiye ile davalık dava sürüyor. Sağ yolcu koltuğu öne alındığında kol dayama ile mesafesi 2 parmak girecek kadar açılıyor geriye alındığında bu mesafe sıfıra iniyor ve kol dayamaya baskı yapıyor buda sese sebebiyet veriyor yolda giderken deri gıcırdaması sesi yapıyor. Bu problem benim araçtada var ben araya fiş sıkıştırdım sesi kestim. Chery global koltuğun değiştirilmesi yönünde onay vermesine rağmen chery türkiye buna uymuyor ve koltuğu değiştirmiyor o yüzden dava açıldı
  • 24-12-2024, 00:15:36
    #17
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şubatta sıfır aldım omoda5 en full paket şu an araç piyasasında kıpırdama olmamasına rağmen üzerine 100.000₺ ekledi. Araçtan memnunum sadece yazılımsal bir kaç problem var düzeltilmesi gereken ek olarakta çok yakıyor be ama beni uzunda yakalayan olmadı 180 beygirin tadını çıkarıyorum
    Selamlar hocam, omoda5 'de çok gidip geldim. Çok yakıyor dediğiniz litre nedir mesela, 100KM'de kaç litre yakmaktadır? Yol bilgisayar verisi hariç, kendiniz hesapladınız mı hiç?
  • 24-12-2024, 00:16:21
    #18
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tiggo pro 8 mi yoksa omoda5 mi önerirsiniz? Çok yakıyordan kastınız ne kadar hocam örneğin 100km belirtilen gibi 10lt mi yoksa aşıyor mu?
    Kesinlikle tiggo8 omodayı düşünmeyin bile kıyaslanamaz tiggo baba duruyor. Hocam ben günde git-gel 4 km yapıyorum kısa mesafe olduğundan çok yakıyor ortalamam şuan 10.4 lt ama grupta 7-8 lt yakanlar var