Dostum Süperlig takımı ile bazlamasporu kıyaslama. Toyota çok ayrı bir dünya. Kalitesi ve sorunsuzluğu ile kendini tüm dünyaya kanıtlamış bir marka. Cherry dediğin marka yıllar öncede Türkiye pazarına girip sonra çıkmıştı. Bunu da göz önünde bulundur. Eskiden sattıkları cherriylerden sağlam kalan fazla göremezsin etrafında. Şuan kalan parçaların üzerinde gözleme yapıyorlar. Herkes makyaja aldanıyor. "Ben cipe biniyorum" demek için alıyorlar. Markanın verisi yok bir kere. Mesela bir toyota modeli alırsın 5 yıllık ya da 7-8 yıllık verisine bakarsın. Kronik sorunları var mı, performans nasıl vb. Cherry'de neye bakcan? İlla alcam diyorsan da 1-2 sene bekle sorunları gözlemle, modeller hakkında daha fazla bilgiye sahip ol.