• 24-12-2024, 00:18:17
    #19
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam, omoda5 'de çok gidip geldim. Çok yakıyor dediğiniz litre nedir mesela, 100KM'de kaç litre yakmaktadır? Yol bilgisayar verisi hariç, kendiniz hesapladınız mı hiç?
    Yok hocam hiç hesaplamadım ama 1500₺ ile 300 km zor yapıyorum. Ortalamam şuan 10 ltden aşağı düşmüyor oda kısa mesafeden dolayı aracı alalı 1 sene olacak şubatta şuan 9500 kmde 180 beygirin verdiği o hissiyat ile ne kadar yaktığını umursamıyorsunuz bir yerden sonra
  • 24-12-2024, 00:19:49
    #20
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam hiç hesaplamadım ama 1500₺ ile 300 km zor yapıyorum. Ortalamam şuan 10 ltden aşağı düşmüyor oda kısa mesafeden dolayı aracı alalı 1 sene olacak şubatta şuan 9500 kmde 180 beygirin verdiği o hissiyat ile ne kadar yaktığını umursamıyorsunuz bir yerden sonra
    Benim araba km başına 3.10TL yakıyor diye dert yanıyorum, sizinki ise ortalama 5TL. Çokmuş harbiden, teşekkürler fikrim değişti
  • 24-12-2024, 00:21:22
    #21
    Plakayı bayi hediye etti sıfır alacaksanız bayiden bir şeyler koparın (seramik hariç)
  • 24-12-2024, 00:22:23
    #22
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim araba km başına 3.10TL yakıyor diye dert yanıyorum, sizinki ise ortalama 5TL. Çokmuş harbiden, teşekkürler fikrim değişti
    Hocam bende 1.6 dizel konadan geçtim omodaya ortalamam 5ltlerde gezerken 10-10.5 litrelere fırladı ocağıma incir ağacı dikmiş oldu biraz ama sağlık olsun
  • 24-12-2024, 00:24:18
    #23
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plakayı bayi hediye etti sıfır alacaksanız bayiden bir şeyler koparın (seramik hariç)
    Omoda olsa sıfır alma ihtimalim varda tiggo 8 düşünüyorum 2. Ellere kalacağız maalesef bu yüzden
  • 24-12-2024, 00:25:32
    #24
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Omoda olsa sıfır alma ihtimalim varda tiggo 8 düşünüyorum 2. Ellere kalacağız maalesef bu yüzden
    Benim şuan durumum olsa tiggo8 alırım hele siyahı efsane duruyor. Ama size tavsiyem aldıktan sonra ses yalıtımı yaptırın 4 çamurluk için 10k fiyat çekiyolar durumum yok şu an diye yaptıramadım ama yaptıracağım en kısa sürede
  • 24-12-2024, 00:29:19
    #25
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim şuan durumum olsa tiggo8 alırım hele siyahı efsane duruyor. Ama size tavsiyem aldıktan sonra ses yalıtımı yaptırın 4 çamurluk için 10k fiyat çekiyolar durumum yok şu an diye yaptıramadım ama yaptıracağım en kısa sürede
    Rüzgârı çok hissettiriyor mu?
  • 24-12-2024, 00:40:02
    #26
    Dostum Süperlig takımı ile bazlamasporu kıyaslama. Toyota çok ayrı bir dünya. Kalitesi ve sorunsuzluğu ile kendini tüm dünyaya kanıtlamış bir marka. Cherry dediğin marka yıllar öncede Türkiye pazarına girip sonra çıkmıştı. Bunu da göz önünde bulundur. Eskiden sattıkları cherriylerden sağlam kalan fazla göremezsin etrafında. Şuan kalan parçaların üzerinde gözleme yapıyorlar. Herkes makyaja aldanıyor. "Ben cipe biniyorum" demek için alıyorlar. Markanın verisi yok bir kere. Mesela bir toyota modeli alırsın 5 yıllık ya da 7-8 yıllık verisine bakarsın. Kronik sorunları var mı, performans nasıl vb. Cherry'de neye bakcan? İlla alcam diyorsan da 1-2 sene bekle sorunları gözlemle, modeller hakkında daha fazla bilgiye sahip ol.
    • ahmethx
    ahmethx bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-12-2024, 00:44:55
    #27
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum Süperlig takımı ile bazlamasporu kıyaslama. Toyota çok ayrı bir dünya. Kalitesi ve sorunsuzluğu ile kendini tüm dünyaya kanıtlamış bir marka. Cherry dediğin marka yıllar öncede Türkiye pazarına girip sonra çıkmıştı. Bunu da göz önünde bulundur. Eskiden sattıkları cherriylerden sağlam kalan fazla göremezsin etrafında. Şuan kalan parçaların üzerinde gözleme yapıyorlar. Herkes makyaja aldanıyor. "Ben cipe biniyorum" demek için alıyorlar. Markanın verisi yok bir kere. Mesela bir toyota modeli alırsın 5 yıllık ya da 7-8 yıllık verisine bakarsın. Kronik sorunları var mı, performans nasıl vb. Cherry'de neye bakcan? İlla alcam diyorsan da 1-2 sene bekle sorunları gözlemle, modeller hakkında daha fazla bilgiye sahip ol.
    Bilgilendirme için teşekkür ederim, peki siz bu bütçeye ne önerirsiniz hocam?