serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar hocam, omoda5 'de çok gidip geldim. Çok yakıyor dediğiniz litre nedir mesela, 100KM'de kaç litre yakmaktadır? Yol bilgisayar verisi hariç, kendiniz hesapladınız mı hiç?
Yok hocam hiç hesaplamadım ama 1500₺ ile 300 km zor yapıyorum. Ortalamam şuan 10 ltden aşağı düşmüyor oda kısa mesafeden dolayı aracı alalı 1 sene olacak şubatta şuan 9500 kmde 180 beygirin verdiği o hissiyat ile ne kadar yaktığını umursamıyorsunuz bir yerden sonra