serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim araba km başına 3.10TL yakıyor diye dert yanıyorum, sizinki ise ortalama 5TL. Çokmuş harbiden, teşekkürler fikrim değişti
Hocam bende 1.6 dizel konadan geçtim omodaya ortalamam 5ltlerde gezerken 10-10.5 litrelere fırladı ocağıma incir ağacı dikmiş oldu biraz ama sağlık olsun