Benim araba km başına 3.10TL yakıyor diye dert yanıyorum, sizinki ise ortalama 5TL. Çokmuş harbiden, teşekkürler fikrim değişti
Hocam bende 1.6 dizel konadan geçtim omodaya ortalamam 5ltlerde gezerken 10-10.5 litrelere fırladı ocağıma incir ağacı dikmiş oldu biraz ama sağlık olsun