ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plakayı bayi hediye etti sıfır alacaksanız bayiden bir şeyler koparın (seramik hariç)
Omoda olsa sıfır alma ihtimalim varda tiggo 8 düşünüyorum 2. Ellere kalacağız maalesef bu yüzden