deSefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikisinede bindim 2. El pahali parca yedek servis vs. Dusunmezsen kesinlikle ve kesonlille tiggo8 adamlar asmis. Bindigimde bile havan oetamin defisiypr o paraya daha iyisi yok ama piyasa arabasi olsun servis agi uedek parca ucuz olsun 2. Elinde zarar etmeyeyim dersen toyota. Bi arkadas demis ayni ayar araba degil mukayese icin cok dogru.
2. El alıp satışında zarar eder miyim hocam? Parçalar pahalı olması dert değil ama sorunları yaşama sıklıgı önemli sağlamlık açısından nasıl sizce?