Hocam sanayiden çıkmak istemiyorum, param çok gitsin önemli değil, sorununu, sıkıntısını çekerim, sanayi 2. Evim olur problem yok ama arabam da iyi gözüksün derseniz Chery.
Ben sanayinin yolunu bile bilmek istemiyorum, hem konforum olsun, hem sağlamlık olsun derseniz Toyota
Sebeplerinide açıklarsanız seviniriz mesela ben chery kullanıcısıyım bu kanıya nasıl vardınız? Sanayiler cherymi kaynıyor? Türkiyenin en büyük chery grubuna üyeyimde bize böyle bir duyum gelmedi