şubatta sıfır aldım omoda5 en full paket şu an araç piyasasında kıpırdama olmamasına rağmen üzerine 100.000₺ ekledi. Araçtan memnunum sadece yazılımsal bir kaç problem var düzeltilmesi gereken ek olarakta çok yakıyor be ama beni uzunda yakalayan olmadı 180 beygirin tadını çıkarıyorum
Selamlar hocam, omoda5 'de çok gidip geldim. Çok yakıyor dediğiniz litre nedir mesela, 100KM'de kaç litre yakmaktadır? Yol bilgisayar verisi hariç, kendiniz hesapladınız mı hiç?