şubatta sıfır aldım omoda5 en full paket şu an araç piyasasında kıpırdama olmamasına rağmen üzerine 100.000₺ ekledi. Araçtan memnunum sadece yazılımsal bir kaç problem var düzeltilmesi gereken ek olarakta çok yakıyor be ama beni uzunda yakalayan olmadı 180 beygirin tadını çıkarıyorum
Tiggo pro 8 mi yoksa omoda5 mi önerirsiniz? Çok yakıyordan kastınız ne kadar hocam örneğin 100km belirtilen gibi 10lt mi yoksa aşıyor mu?