Sebeplerinide açıklarsanız seviniriz mesela ben chery kullanıcısıyım bu kanıya nasıl vardınız? Sanayiler cherymi kaynıyor? Türkiyenin en büyük chery grubuna üyeyimde bize böyle bir duyum gelmedi
Hangi modeli kullanıyorsunuz hocam? Önerir misiniz uzun vadeli sorun yaşatır mı ya da yaşattı mı size ?