• 24-03-2024, 21:45:50
    #10
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarin bi gostericem insallah. Eksperlerede guven olmuyor gercekten verdigim paraya mi uzuluyum yoksa iyi mi yaptim ekspere gostermem bilemedim
    Hocam benim arkadasimin motor ve makanik tamircisi.Dukkana eksper sonrasi motorunda veya sanzimaninda sikintili olan araclar alici ve satici beraber geliyor.Arkadas inceleme yapiyor kusur ve ortalama masrafi soyluyor.Sonrasi alici ile satici arasindaki pazarliga kaliyor.Siz de o sekilde yaparsiniz.Arac icin anlastiginiz tutar haricinde ektra bi masraf cikarsa bunu pazarlikla dusurmeye calisin.Hayirlisi olsun simdiden.
  • 24-03-2024, 21:49:21
    #11
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim arkadasimin motor ve makanik tamircisi.Dukkana eksper sonrasi motorunda veya sanzimaninda sikintili olan araclar alici ve satici beraber geliyor.Arkadas inceleme yapiyor kusur ve ortalama masrafi soyluyor.Sonrasi alici ile satici arasindaki pazarliga kaliyor.Siz de o sekilde yaparsiniz.Arac icin anlastiginiz tutar haricinde ektra bi masraf cikarsa bunu pazarlikla dusurmeye calisin.Hayirlisi olsun simdiden.
    Mantikli yarin beraber gideyim adamla bi ustaya bakalim ne olur ne cikar.
  • 24-03-2024, 21:53:39
    #12
    AslanMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik opel'e hiç bulaşılmaz bence..
    Neden? 2010 yilindan beri binilen bir arac hocam
  • 24-03-2024, 22:06:44
    #13
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 yasinda bir arac icin normal sanirim. Yarin gostercem bi opelci ustaya sonra kismetse satisi alcam. Peki bu arac alinir mi sizce?
    14 yaşında olmasının bir önemi yok yağ kaçırıyorsa eğer takibini yapmadığın durumda motoru yeme ihtimali olur oyüzden motorcuya götür iyice kontrol ettir sonrasında pişman olma
  • 24-03-2024, 22:16:10
    #14
    Bir de @sio; yorumlasın, bence;
    Bu yaştaki araçlarda şanzıman ve motorda yağ kaçakları normal ancak kaçağın şekli ve boyutu önemli. Terletme şeklinde oluyorsa gayet normal, ancak motorun altından pıt pıt diye damlatıyorsa ciddi problem demektir.
    Onun dışında diğer arkadaşların dediği gibi conta probleminin başlangıcına işaret olabilir.
    Radyatörde su kaçağı pek sık duyduğum bir rapor sonucu değil işin aslı. 2002 model araç satıp 2004 model aldım ikisinde de öyle bir arıza çıkmadı ekspertizde. O da ciddi bir soruna işaret ediyor olabilir.
    İyi bir ustanın değerlendirmesi sizin için daha sağlıklı olur gibi
  • 24-03-2024, 22:21:33
    #15
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden? 2010 yilindan beri binilen bir arac hocam
    şanzımanı triptonic ise yaklaşma bence hocam çünkü araçta çok fazla kronik sorunlar var facebook gruplarına girip iyi bir araştırmalısın bence bende 2005 model vardı lanet etmiştim bundan 4-5 sene önce
  • 24-03-2024, 22:22:07
    #16
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de @sio; yorumlasın, bence;
    Bu yaştaki araçlarda şanzıman ve motorda yağ kaçakları normal ancak kaçağın şekli ve boyutu önemli. Terletme şeklinde oluyorsa gayet normal, ancak motorun altından pıt pıt diye damlatıyorsa ciddi problem demektir.
    Onun dışında diğer arkadaşların dediği gibi conta probleminin başlangıcına işaret olabilir.
    Radyatörde su kaçağı pek sık duyduğum bir rapor sonucu değil işin aslı. 2002 model araç satıp 2004 model aldım ikisinde de öyle bir arıza çıkmadı ekspertizde. O da ciddi bir soruna işaret ediyor olabilir.
    İyi bir ustanın değerlendirmesi sizin için daha sağlıklı olur gibi
    Yag kacagi pit pit damlatma olayini satici her bindindigimde yerde bakarim ayni yere park ederim dedi araci hic damlatma olmadi yasamadim dedi. Kacak olabilir dedi ama oyle damlatma yoktu. Bu araci yikatip ekspre soktu belki orada su kaldi ama sanayiye gittik gosterdik bi motorcuya radyotor delik degil dedi klima gazindan klima radyoturunden gelio dedi.
  • 24-03-2024, 22:24:48
    #17
    AslanMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şanzımanı triptonic ise yaklaşma bence hocam çünkü araçta çok fazla kronik sorunlar var facebook gruplarına girip iyi bir araştırmalısın bence bende 2005 model vardı lanet etmiştim bundan 4-5 sene önce
    Hayirlisi olsun bakalim kismetse triptonic degil direk duz otomatik.
  • 25-03-2024, 15:47:24
    #18
    Hocam iyi bir ustaya götürün veya bir conta testi yaptırın. Aynı motor grubu Chevrolet Cruze 2 hafta önce motoru topladık. Yaklaşık ek masraflar dahil 50k tuttu. İşi bilen ustaya götürün.