AslanMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şanzımanı triptonic ise yaklaşma bence hocam çünkü araçta çok fazla kronik sorunlar var facebook gruplarına girip iyi bir araştırmalısın bence bende 2005 model vardı lanet etmiştim bundan 4-5 sene önce
Hayirlisi olsun bakalim kismetse triptonic degil direk duz otomatik.