Neden? 2010 yilindan beri binilen bir arac hocam
şanzımanı triptonic ise yaklaşma bence hocam çünkü araçta çok fazla kronik sorunlar var facebook gruplarına girip iyi bir araştırmalısın bence bende 2005 model vardı lanet etmiştim bundan 4-5 sene önce