• 25-03-2024, 19:44:51
    #19
    "Motor Karteri Kaynaklı" diyor, bulaşma.
  • 25-03-2024, 23:13:19
    #20
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de @sio; yorumlasın, bence;
    Bu yaştaki araçlarda şanzıman ve motorda yağ kaçakları normal ancak kaçağın şekli ve boyutu önemli. Terletme şeklinde oluyorsa gayet normal, ancak motorun altından pıt pıt diye damlatıyorsa ciddi problem demektir.
    Onun dışında diğer arkadaşların dediği gibi conta probleminin başlangıcına işaret olabilir.
    Radyatörde su kaçağı pek sık duyduğum bir rapor sonucu değil işin aslı. 2002 model araç satıp 2004 model aldım ikisinde de öyle bir arıza çıkmadı ekspertizde. O da ciddi bir soruna işaret ediyor olabilir.
    İyi bir ustanın değerlendirmesi sizin için daha sağlıklı olur gibi
    Gecikmeli yazdım, hakkını helal et.
    Arkadaş sanırım vazgeçmiş. Ekspertiz raporunu şöyle bir göz ucuyla baktım da A4 kağıdı yazmışlar sanırım, detaylı bakmak lazımdı araca.
  • 25-03-2024, 23:21:27
    #21
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecikmeli yazdım, hakkını helal et.
    Arkadaş sanırım vazgeçmiş. Ekspertiz raporunu şöyle bir göz ucuyla baktım da A4 kağıdı yazmışlar sanırım, detaylı bakmak lazımdı araca.
    Estağfurullah hocam siz hakkınızı helal edin çok rahatsız ediyoruz
    Nasıl hocam bayağı öğrenmiş miyiz bu işleri sayenizde
  • 25-03-2024, 23:24:54
    #22
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfurullah hocam siz hakkınızı helal edin çok rahatsız ediyoruz
    Nasıl hocam bayağı öğrenmiş miyiz bu işleri sayenizde
    Uzaktan bu kadar olduysan yanımdan 15 gün eğitimle seni güzel bir usta yapar gibiyiz üstad.

    Tebrikler valla, yorumlar şahane.