Bu eksper ve bu eksikler
21
●504
- 24-03-2024, 21:31:2614 yasinda bir arac icin normal sanirim. Yarin gostercem bi opelci ustaya sonra kismetse satisi alcam. Peki bu arac alinir mi sizce?rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2024, 21:36:37Emsallerine gore 50 60k daha uygun diyeyim iyi bir pazarlik yaptim. Opel kullandiniz mi?Enerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2024, 21:40:37Yarin bi gostericem insallah. Eksperlerede guven olmuyor gercekten verdigim paraya mi uzuluyum yoksa iyi mi yaptim ekspere gostermem bilemedimWebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2024, 21:41:31Opel Kullanmadım hocam illah eden arkadaşlarım cok oldu araca ne fiyat bicildi bilemem ama daha sağlam markalara bakabilirsin bakımlı sahibinden bakımları yapılmış güzel kullanılmış vsmavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorması ayıp kaç istiyor buna