• 24-03-2024, 21:20:51
    #1
    Vazgectim reno clio 2014 alcam ins
  • 24-03-2024, 21:29:25
    #2
    Şanzıman ve karter yağ kaçağı bunları bi ustaya göster hocam şuan senin için en tehlikeli olan bu iki madde diğerlerini bir şekilde tamir ettirirsin de yağ kaçağı sıkıntılı konu
  • 24-03-2024, 21:31:26
    #3
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şanzıman ve karter yağ kaçağı bunları bi ustaya göster hocam şuan senin için en tehlikeli olan bu iki madde diğerlerini bir şekilde tamir ettirirsin de yağ kaçağı sıkıntılı konu
    14 yasinda bir arac icin normal sanirim. Yarin gostercem bi opelci ustaya sonra kismetse satisi alcam. Peki bu arac alinir mi sizce?
  • 24-03-2024, 21:34:57
    #4
    Hiç bulaşma hocam opel bide sakın sorması ayıp kaç istiyor buna
  • 24-03-2024, 21:36:37
    #5
    Enerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bulaşma hocam opel bide sakın sorması ayıp kaç istiyor buna
    Emsallerine gore 50 60k daha uygun diyeyim iyi bir pazarlik yaptim. Opel kullandiniz mi?
  • 24-03-2024, 21:37:14
    #6
    Aracta conta yanigi veya conta yanik baslangici olabilir.Bu suan icin ariza olmasa bile size ilerde problem olur ve duruma gore 10-15k lardan baslayan fiyatlarda masraf cikarir.Gosterin bi ustaya oyle alin derim.
  • 24-03-2024, 21:40:37
    #7
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracta conta yanigi veya conta yanik baslangici olabilir.Bu suan icin ariza olmasa bile size ilerde problem olur ve duruma gore 10-15k lardan baslayan fiyatlarda masraf cikarir.Gosterin bi ustaya oyle alin derim.
    Yarin bi gostericem insallah. Eksperlerede guven olmuyor gercekten verdigim paraya mi uzuluyum yoksa iyi mi yaptim ekspere gostermem bilemedim
  • 24-03-2024, 21:41:31
    #8
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emsallerine gore 50 60k daha uygun diyeyim iyi bir pazarlik yaptim. Opel kullandiniz mi?
    Opel Kullanmadım hocam illah eden arkadaşlarım cok oldu araca ne fiyat bicildi bilemem ama daha sağlam markalara bakabilirsin bakımlı sahibinden bakımları yapılmış güzel kullanılmış vs
  • 24-03-2024, 21:42:44
    #9
    Otomatik opel'e hiç bulaşılmaz bence..