Enerci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bulaşma hocam opel bide sakın sorması ayıp kaç istiyor buna
Emsallerine gore 50 60k daha uygun diyeyim iyi bir pazarlik yaptim. Opel kullandiniz mi?