sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gecikmeli yazdım, hakkını helal et.
Arkadaş sanırım vazgeçmiş. Ekspertiz raporunu şöyle bir göz ucuyla baktım da A4 kağıdı yazmışlar sanırım, detaylı bakmak lazımdı araca.
Estağfurullah hocam siz hakkınızı helal edin çok rahatsız ediyoruz
Nasıl hocam bayağı öğrenmiş miyiz bu işleri sayenizde