14 yasinda bir arac icin normal sanirim. Yarin gostercem bi opelci ustaya sonra kismetse satisi alcam. Peki bu arac alinir mi sizce?
14 yaşında olmasının bir önemi yok yağ kaçırıyorsa eğer takibini yapmadığın durumda motoru yeme ihtimali olur oyüzden motorcuya götür iyice kontrol ettir sonrasında pişman olma