Bebeğimi Satıyorum
33
●1.760
- 10-01-2021, 19:44:31Hocam değişmemesi gereken bazı parçalar değişti neredeyse komple 0 landı araç.TurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin için demiyorum ama lütfen konu dışı baltalama amaçlı yorumlar atmayın aksi halde şikayet etme hakkımı kullanacağım. - 10-01-2021, 19:49:30Hocam yanlış analamayın ama sigorta eksperi değişmemesi gereken bir parçayı servis değiştirmek istese bile değiştirmiyor. Buna kaput tutucu kolunu sabitleyen o küçük plastik mandal da dahil. Başıma geldiği için yazıyorum. Kazayı siz mi yaptınız bilmiyorum sadece bilgilendirmek için yazıyorum. Kaportasında nokta hata olmayan ama ağır hasar kaydı olan araçlar gördüm. Sözün özü hiç bir sigorta şirketi hasarı şişirip cebinden fazla ödeme yapmaz. İstesenizde yaptıramazsınız. Hayırlı satışlar.GOcreativ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2021, 19:50:31Kendim şahit oldum hocam yoksa böyle bir şey yazmazdım, özellikle bu forumdaBaykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2021, 19:50:52Ben de başlığı gördüğümde ilk önce algılayamadım, bunun sebebi de günümüz şartlardan dolayı insanın her şeyi herkesten ve her yerden beklemesinden kaynaklanıyor. Benim görüşüm: Suçlanmanızı gerektirecek bir konu yok, tepkili olan birisi bir an tuhaf hissettim deyip geçebilir bu konuyu. Başlığın yanıltıcılığından çok, gerçekten bebek satıyormuşsunuz gibi konuda uzatılması daha yanıltıcı geldi bana.GOcreativ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir anlık şaşkınlık ile fazla tepki verebiliyor insanlarımız. Ben böyle düşünüyorum. Günümüzde yapılan her yoruma enteresan tepkiler verecek insanlar var sonuçta, fazla hassas düşünmeyin derim. Gülüp geçin. 
Hayırlı satışlar dilerim.
- 10-01-2021, 19:53:12Çok teşekkürler hocam keşke herkes sizin gibi düşünebilseHwang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bazı olayları çok büyütmeyi seviyoruz maksat vakit geçsin malum karantina saracak yer arıyor herkes
Bir anlık şaşkınlık ile fazla tepki verebiliyor insanlarımız. Ben böyle düşünüyorum. Günümüzde yapılan her yoruma enteresan tepkiler verecek insanlar var sonuçta, fazla hassas düşünmeyin derim. Gülüp geçin.