GOcreativ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten helal olsun ya, Sizin kadar duyar kasan insanlar ben hayatımda görmedim. Öyle yazmamda ki sebep ilk aracım olması yüzünden. Karşı çıkmanız gereken o kadar konu varken siz gelin burada benim yazdığım başlığa duyar kasın vallaha helal olsun
Ben de başlığı gördüğümde ilk önce algılayamadım, bunun sebebi de günümüz şartlardan dolayı insanın her şeyi herkesten ve her yerden beklemesinden kaynaklanıyor. Benim görüşüm: Suçlanmanızı gerektirecek bir konu yok, tepkili olan birisi bir an tuhaf hissettim deyip geçebilir bu konuyu. Başlığın yanıltıcılığından çok, gerçekten bebek satıyormuşsunuz gibi konuda uzatılması daha yanıltıcı geldi bana. Bir anlık şaşkınlık ile fazla tepki verebiliyor insanlarımız. Ben böyle düşünüyorum. Günümüzde yapılan her yoruma enteresan tepkiler verecek insanlar var sonuçta, fazla hassas düşünmeyin derim. Gülüp geçin.

Hayırlı satışlar dilerim.