• 10-01-2021, 19:33:29
    #1
    Türkiye'de Daha Temizi Yok BMW 320d Coupe
    Merhaba arkadaÅŸlar.

    Aracım özenle kullanılmış olup yorulmamıştır orjinal 158.xxx km de olup tamamen orijinaldir. Sigorta şişirmesinden dolayı ağır hasar kayıtlıdır sadece kaput değişmiştir harici nokta hatasız değişsensizdir 6.750 lira değerinde joistik özellikli yeni kasa ekranı takışmıştır joistik tuşları ve bütün özellikleri aktiftir
    . Geri görüş kamerası - Bluetooth- ekran yansıtma - tv - motor arızası - kapı açık kapalı uyarısı - araç içi uygulamalar - YouTube - Bir çok android uygulamalar aktif olarak çalışmaktadır.
    Sanroufdan herhangi su akması takılma tırnak sorunu vs yoktur egzoz başlıkları akrapoviçdir ilerisi için sağ tarafa eklemek isteyene sağ tarafın başlığını da Yanında veririm.
    Koltuklarda göğüslükte herhangi bir çatlat yanık yırtık söz konusu değildir arkaya giriş mekanizması sorunsuz çalışır manuel recaro koltuklar bel desteklerin şiştiği bölümler beli tam kavrar herhangi bir esneme yoktur 20 km hızı geçtikten sonra otomatik emniyet kemeri getirir motor şanjıman kusursuz dur herhangi bir geri salma vuruntu ötme duman atma gibi hiçbirşey yoktur her türlü ekspere açıktır aracım dediğim gibi uzun yolda kullanılmıştır alana şimdiden hayırlı olsun.

    Lütfen Takas Teklif Etmeyin. Nakit ihtiyacım olduğu için fiyat uygun tutulmuştur. Diğer ilanlara bakarsanız fiyatın çok uygun olduğunu göreceksiniz.

    İstediÄŸim r10 özel fiyatı: 200.000₺

    Sahibinden linki: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...73621109/detay
  • 10-01-2021, 19:34:09
    #2
    neyse, hayırlı satıslar
  • 10-01-2021, 19:35:08
    #3
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse
    Çekinmeyin hocam buyrun
  • 10-01-2021, 19:36:05
    #4
  • 10-01-2021, 19:36:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Başlık hocam, neyse
  • 10-01-2021, 19:36:47
    #6
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlayamadım hocam?
  • 10-01-2021, 19:36:56
    #7
    weo
    Kurumsal Üye
    İnsanlarla, doğru ve anlamlı bir iletişim kurabilmek ve bu ilişkiyi sürdürebilmek için kullandığımız üslup çok önemli.
  • 10-01-2021, 19:37:38
    #8
    yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlarla, doğru ve anlamlı bir iletişim kurabilmek ve bu ilişkiyi sürdürebilmek için kullandığımız üslup çok önemli.
    Yani burada nasıl bir yanlışlık yaptım anlayamadım hocam açar mısınız lütfen?
  • 10-01-2021, 19:38:25
    #9
    weo
    Kurumsal Üye
    gocreativ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani burada nasıl bir yanlışlık yaptım anlayamadım hocam açar mısınız lütfen?
    baÅŸlik