yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlarla, doğru ve anlamlı bir iletişim kurabilmek ve bu ilişkiyi sürdürebilmek için kullandığımız üslup çok önemli.
Yani burada nasıl bir yanlışlık yaptım anlayamadım hocam açar mısınız lütfen?